söndag 10 augusti 2014

Vad jag gjort idag?

Idag åkte jag upp till Tokarp kl 10:30. Vi åkte till betet där jag först red Talisman sen DeSoto. Gick super med båda.
 Efter det red vi hem några hästar. Jag red hem Denenda :) På vägen mötte vi några kor i en hage vilket några utav hästarna tyckte var väldigt läskigt. Boromir tänkte inte gå förbi de varelserna så han stack åt andra hålet. Lite innan dess hade förstås en bil kommit också och stod och väntade när Boromir travade förbi, men efter en liten stund kunde han åka förbi. Två eller tre hästar hade då redan passerat. Vi fick stå och vänta ett tag då de behövde få tag på Boromir som hade travat åt andra hållet.
Medans vi väntade började jag bli hungrig och törstig. Jag och Lovisa började därför fundera över om man kunde äta något som växte på marken. Vet inte om man kunde det men provade några löv och en blomma som jag inte tror är giftiga. Hoppas jag :) Efter ett ganska bra tag kom Lena och Myran, Boromir va i transporten och vi gick förbi med de andra. Sista biten gick jättebra. Nu har jag ätit också :)
Sitter och drömmer om att kunna ha ett eget klädmärke, eget företag och tidning,  drömmen...
Ja skulle vi ta den där Promenaden med Leia nu då?
Hoppas ni har det superduper!
En hund, söt hund, min hund :) Långhårig? Inte nu. Äldre bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar