lördag 16 augusti 2014

Kärlek till er!

Hej! Äntligen kan jag skriva :) Har precis varit och lett ett par grupper på Tokarp, med det menar jag att man går bredvid hästen och hjälper barnen som sitter på. Det var mysigt, kul och gå och prata med de som sitter på medans man lär dem :)
Efter det red jag, kommer inte ihåg vad det heter som vi gjorde men de handlade om följsamhet bland annat. Gå slalom runt koner och så. I svängarna försökte jag rida med en hand samtidigt ställa honom, och det gick bättre och bättre :) Red Figaro och nöjd med passet även om jag va ganska trött. Hoppas ni har en bra dag så här långt!

En bild där ni ser mitt nyklippta hår :) Ville ha det lite mer lekfullt, rufsigt, mysit. Och vi kanske klipper det lite till sen men låter detta få lägga sig lite först och tvätta det några gånger till. Det är mamma som klipper mig, hon har jobbat som frisör, så igår kväll kände jag bara nä, klipp av det en bit. Nöj med resultatet :) Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar