tisdag 19 augusti 2014

Ny soffa, min vecka, magneter :)

Nu sitter jag i en ny soffa. Eller ny är den väl inte den är köpt secondhand men ny för oss är den ju det ;) Den ska stå i Esbjörns eller Vidars rum. Jättefin!
Jag följde med mamma när hon skulle åka ett ärende så sedan gick tre små blöta hemåt, då vidar ad med också. Men vi gick in i några affärer också. Va in på Åhlens, där jag kikade lite. Sen Panduro där jag köpte små magneter. Vad jag tänkte ha dem till få ni veta snart :)
Den va skön den här soffan.

 Vill ni veta hur min vecka ser ut nu då? Ja den ser i nuläget ut så här:
Onsdag: Inte så vanlig skoldag.
Torsdag: Börjar gå efter mitt skolschema.
Fredag: Hoppning!!! Äntligen!
Lördag: Ska med mamma till en vän som har en utställning. Annars hade det varit mysigt att leda :)
Söndag: Ska med Myran på tävling :)

Snart kommer nog mamma med min Ipad. Roligt, roligt! Förutom att jag inte kan så mycket om den? Får lära mig :)


Raggsockor, mina favvo!
Kramar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar