torsdag 28 augusti 2014

Hej, hej

Nu har jag varit dålig på att blogga det senaste. Förlåt mig. Känns som om tiden har tagits ifrån mig, men skärpning nu då ;)
 I söndags var jag med Myran då hon red dressyr på Ulricehamns ridklubb och det var jätteroligt att hänga med Myran och Lena. Lärde mig även lite om hur det går till på tävling. Nyttigt och kul! Vi åt sedan pizza, skrattade lite och jag hjälpte myran med att mocka skit i hagen.
 I lördags var jag och mamma i Linköping och gick på en utställning som mammas kompis ställt ut. Jätte fint! Hon som ställde ut heter Camilla Akraka. Det hon hade gjort var riktigt läckert.
Äter nu frukost efter att ha varit ute och sprungit och duschat. Har engelska test på glosor idag så vad tror ni jag gjorde igår. Jo, pluggade engelska glosor.
Bye så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar