tisdag 19 augusti 2014

Nersjunken i soffan :)

Nu sitter jag hemma i soffan och är lite smått trött. Är inte van vid att gå upp kl 07:00 på morgonen. Och nä jag tycker inte det är kul men man gör det för att man måste. Alla dessa måsten ibland. Ska gå ut med Leia som jag måste och om jag nu gör det, inte för att jag måste om jag vill så går jag ner och köper det jag tänkte till skåpet. För jag gjorde inte det igår i alla fall, då ridningen och så kom till mitt minne. Men om jag skulle säga till mig själv att jag måste gå ner och göra det skulle jag då göra det? Uppenbarligen inte, då det beror på om jag inte vill eller inte. Eller?
Skolan idag var inte vanlig och med det menar jag, hit och dit och kors och tvärs och här och där medans hjärnan nästan snurrar i huvudet. Den var mer chill och det var kul att se allas bekanta ansikten och träffa alla. Morgondagen skulle inte heller bli någon "riktig" skoldag då vi följer schemat utan vi skulle jobba med vår framtid eller nåt sånt.
 Vi såg även på film på 10 min som vi diskutera lite. Den handlar om ungdomars sömn. Vi ska sova ca 8 timmar för att hjärnan ska må bra typ. Det försöker jag med men vill ju sova tio timmar egentligen. Sover säkert 6 eller 7 timmar om det är skola. Aja baja!
Ska försöka ta tag i det nu. Nej, Jag ska bara göra det.
Idag får jag också min Ipad som vi får nu till hösten från 7-9 vad jag vet på Daltorp. Så det ska bli roligt, men köper gärna till ett tangentbord. Det är mamma som hämtar ut den på föräldrar mötet ikväll.
Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar