onsdag 13 augusti 2014

Hemåt igen

Vi klarade oss hyfsat mot regnet. Kom några skurar men inte så farligt :) Det var faktiskt kul! De har kanske inte de bästa åkattraktionerna eller så många men man slipper stå i en timmas kö eller fippla med biljetter :).
Jag och Esbjörn åkte många vändor i vattenrutschkanor, superkul, men lite kalt + jobbiga trappor, bra träning ;) Åkte även radiobilarna ett antalgånger. Men förstås fler attraktioner också :) Så lyckad dag.
Lite roligt :
Pappa, jag, E och V åkte en tunna som inte alls va så kul men vi åkte den. Pappa ska gå i och håller ett paraply.
- Den här kan jag ju inte ha, jag ställer den här, säger han.
- Nej, förresten kan jag få den igen?
Han sitter där beredd med paraplyet och så kommer värsta skuren när vi åkt halva turen. Tur att vi hade ett paraply, haha :)
Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar