lördag 30 augusti 2014

Glassmaskin!!!

Familjen var till Göteborg en vända, vi var inne på Siba där de hade erbjudanden och saker, mycket folk! Köpte en glassmaskin! Jaaaaaaaaaaaaa! Och även en penna till min Ipad. Först nu ser jag att det var samma märke :) De andra var även inne på XXL men jag föredrog att gå och handla något att äta och ta en sväng in på Chilli. Så sköna soffor där inne!

 Nu har jag ätit och gjort ett schema för maten och frukosten nästa vecka. Får se hur det går. Jag har försökt sätta bra mat i veckan så jag har följt mat cirkeln och tallriken som är uppdelad i tre delar så man får i seg allt bra. Även så med frukosten.
 Vill även vara noga med att jag får i mej mellanmål. Utan att jag brukar tänka på det så tränar jag ganska mycket. Och för att få ny energi hela tiden behöver min kropp det. Alltså, bra frukost, bra mat, bra mellanmål. Då är Varja glad eller inte grinig och sur som hon kan bli om hon inte fått i sig ordentligt.
Känner mig ganska trött. Men känner att jag gärna får klart lite läxor och sådär, Leia måste få en promenad också. Vill inte erkänna det, men jag har ganska mycket och göra. På ett sätt gillar jag det inte och på ett sätt gör jag det. Jag vill jobba, jag gillar det. Till en viss gräns, men jag gillar ändå att ha något att göra och när man gjort det är man ännumer nöjd. Man är färdig, kan lägga det åt sidan. Men man vill ju på ett annat sätt inte att det ska gå över till stress, det är därför jag inte vill ha så mycket att göra. Får se om jag får något gjort överhuvud taget, men det är bara att göra.
Kram på er!

Glassmaskinen och pennan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar