lördag 16 augusti 2014

Tre dagar kvar, bara tre!

Yes, nu är det faktiskt bara tre dagar kvar till skolan börjar, va hände med en vecka kvar? Är väl ganska taggad ändå. I höst vill jag satsa på sånt jag behöver, vill känna mig fräsch, inte äta massa onyttig, använda bra produkter till kropp och hår, helst eko, jobba på i skolan och ge mig en belöning om jag gör något jag är nöjd med vilket kanske inte är att få alla rätt på ett matte prov utan mer så att jag mår bra och känner mig stark med mycket energi. Gå och lägga mig i tid, få gjort läxor vissa tider och så. Men det funkar nog inte med ett typ läxschema, vissa dagar är man mer trött en andra. Vet inte exakt hur mitt schema ser ut inför hösten med mina aktiviteter :/ men får försöka kolla på det :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar