torsdag 7 augusti 2014

Hej alla fina människor därute :)

Sorry att detta kommer så sent, bestämde igår att jag skulle åka med och rida lite hästar på betet då de behöver komma igång lite innan deras sommarlov är slut. Var på Tokarp kl 10:00 och vi åkte därifrån till betet. Red Pyro sen Talisman som jag aldrig ridit förut och Decibel som jag heller aldrig ridit förut. Men nu är jag hemma, vrålhungrig, så äta lite sen kanske jag ska prova skorna
på Scorett med en raggsocka i, älskar raggsockor :) sen kanske prova ett par jeans på www.thelittleshowroom.se . Ja får se helt enkelt. Han städa rummet lite igår, har börjat men mycket kvar, så blir till att städa lite till.
Tittade på en film igår, The Last Song, jag grät, en väldigt bra film enligt mig, den berör. Har sätt den förut en gång men det var inte samma som igår. Mins inte om jag grät då men igår föll många tårar. Skådespelarna är också himla bra!
Se den!
Hoppas ni har en bra dag!

Juste kanske skulle hinna fota klänningen också, får se vad jag hinner med ;)

Liten groda förra sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar