måndag 18 augusti 2014

Konstig dröm som vanligt.

Medans regnet faller ner från himlen sitter jag här inne. I mitt hem. Snart ensam. Då E ska till skolan. Men jag har ju Leia :) Pyjamasen har jag på mig och inte har jag ätit någon frukost heller. Har kollat tre bloggar på datorn och haft en så konstig dröm i natt igen.

Saker som var med i drömmen:
En prickig häst
En prickig glasskiosk med hjul
Min lillebror
Några påhittade människor
och
En strand
bland annat.
En skola också!

God morgon!

Vissa drömmar är så starka. Om jag inte kommer på de när jag vaknar gör jag det en annan gång. Det kan vara lite läskigt. Dom kan bara hoppa på en ibland. Jag är inte beredd. Det är inte drömmen utan mer att känslan när jag drömmer dem som kommer tillbaka så plötsligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar