onsdag 6 augusti 2014

Go kväll?

Räknas efter klockan 18:00 som kväll? A i alla fall så var jag och lånade bokstjuven med mamma, ingen Leia. Vi gick förbi scorett där de har rea och provade ett par Vagabond. De var en rödbrun lack färg, högt skaft, och lite högre klack tror jag än den jag visade i vagabond inlägget. Väldigt snygg och på rea, så billigare än den jag såg i Göteborg. Får fundera på dem. Efter det tänkte vi gå hem men så såg vi att Jolina hade halvarea priset. Egentligen hade jag inte tänkt gå på rean men hade spanat in en klänning där inne, eller det är som en tröja fast lång? Ska försöka fota den så ni får se :)
I alla fall så går jag till stället där jag vet att den hänger och där hänger en, bara en kvar i min storlek!
Den kostade 200 kr men värt det, skön att slänga på sig med ett par sockar. Nöjd med köpet! Nu ska jag rensa ut min garderob och städa rummet lite. Ni såg ju en skymt av det i mitt outfit inlägg idag :)
Träffade även Julia nere på stan, en så fin och snäll tjej som är grym på att dansa. Hon var med i Peter Pan i början av sommaren, miss her!
Städa rummet va det ja!
Hoppas ni haft en bra dag önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar