tisdag 12 augusti 2014

Dagen idag :) + tråkig nyhet :(

Hej!
Idag gick jag och Lydia upp kl typ 07:45. Trött. Vi begav oss sedan mot Gbg med mamma och pappa. Väl där gick vi mot Kungsgatan och gick runt i affärer, mysigt. Vi åt och fikade sen började vi båda nog bli lite trötta. Så vi tog bussen hem. Väl hemma så gick vi ut med Leia. Trodde det skulle regna i Göteborg så på med ett par låga stövlar. Går runt där men stövlar, inget regn. När vi går ut med Leia, tar på mig mina Superga. Halva vägen SPÖREGN. Ja, fint. När vi kom in satte vi oss och tittade på film, So Undercover.
Från Göteborg kom jag inte tomhänt :) Vi var inne på Lush och där köpte jag den här
Den lukat supergott och är bra för huden , tar bort döda hudceller och tar fram ny fräsch hud + bra oljor :) Nöjd!
 
Nu till lite tråkigheter...
Idag fick jag mitt schema för skolan. Tycker inte det är så bra då vi börjar sen och slutar sent. Det kanske kan ändras och vem vet vad som händer men i nuläget så kommer jag inte hinna rida min hoppspecial varannan fredag :( Detta för att jag slutar 16:00 och ska vara på Tokarp 16:00. Tycker det är supertråkigt, va så taggad.
Bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar