torsdag 21 augusti 2014

Mitt skåp :)

Hej På er !
Idag var den dagen vi började följa vårt schema. Det blev mest prat och så men en bra start. Väl härhemma så hade pappa skrivit ut några bilder som han skrev ut på jobbet. Jag hade valt ut vilka. Det är nämligen så att jag skulle vilja fixa till min skåp lite. Det är lite trist nu, så av några mattprover satte jag ihop en matta till skåpet. Det går lika bra att använda en badrumsmatta eller liknande. Magneterna som jag köpte tänkte jag sätta upp saker men i skåpet. Nu till bilderna. Jag har köpt magnettejp som jag fäster på baksidan av bilderna så att jag kan ha dem i skåpet och insidan av dörren. Tror det kan bli lite roligare :) eller vad tror ni?
Så här kommer det nog inte se ut i skåpet, men  bilderna får ni se :)
Bilderna :)
Valde bilder som jag mår bra av såklart. De platser jag gillar mest och själar som betyder mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar