fredag 8 augusti 2014

En torsdag i Augusti 2014 skriver jag detta

Gooood morgon eller god dag eller Hej! Idag ska jag iväg och rida igång hästar igen, va så kul igår. Är på Tokarp kl 13:00 troligtvis då vädret får bestämma lite och rider sen lite hästar för att sedan åka tillbaka till Tokarp och sätta lite mål inom hoppning då jag går på hoppspecial varannan fredag.

Mamma var nere på stan och köpte jeansen jag provade i den här lilla fina butiken. Är väldigt fina och sköna och på rea :) Köpte en kjol igår inne på Faith 75 % Så nöjd med mina köp. Blir nog inte vagabond skorna jag tittade på, vill i så fall satsa på ett par som på denna bilden men framtiden kan bara avgöra vad som kommer hända ;) Har inte dåligt med skor inte heller ett vattenfall av pengar. så jag klarar mig :)
Det kanske låter som att jag köper kläder typ hela tiden, men tro mig det gör jag inte. Jag köper sånt jag ser en framtid med och även om den framtiden tar ett tag eller inte så har jag valt de för att jag tycker om de. T.ex. kan jag köpa något som får ligga lite eller använder mycket för att sen få tas undan lite för att sen se den och tänka " här är ju den här " och sen ha den med något av de nya plaggen som jag ofta köper secondhand ;)

Jag och fina Decibel <3 Så fin bild, men ett litet leende hade aldrig varit fel, måste varit fokuserad. Men som Annalena skrev i kommentarsfältet på Myrans blogg  så ska man vara fokuserad när man rider :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar