måndag 19 januari 2015

Wellpur kudde

Hej på er! Ledsen att jag inte skrivit något här kommer min helg iallafall. I lördags gick jag ner på stan och fika med fina människor :) vi tog även en sväng på stan sedan. Väl hemma igen satte jag mig med ja ni vet vad, sen försenade jag kväll. Igår alltså söndag va jag och köpte en kudde, eller två kuddar faktiskt. En wellpur och någon annan också. Dem va sköna båda två och wellpuren kanske kan hjälpa mig med min nacke :) däremot har jag inte sovit något vidare inatt :( det berodde nog inte på kuddarna men vissa nätter är det svårt att somna. Men nu är jag pigg :) efter kuddköpet satte jag mig med ni vet vad till kvällen och jag är färdig! Hoppas jag. 
Ha nu en riktigt skön måndag! Det ska jag ha!
Puss och kram! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar