onsdag 14 januari 2015

Glatt inlägg

Nu är jag glad! Glad men trött :) gick en sväng med Leia, behövde komma ut. Sitter nu i en fåtölj och ska svara på lite frågor till grönt kort provet imorgon. Engelska glosorna få gå som det går, det kommer nya nästa vecka ;) Nu ska vi se allt lite positivt.
Hur va eran dag från en positiv sida? 
Min va....
Började ju kl åtta så va trött men det måste man ju få va ibland :) hade SV då och det va kanske inte jättekul men nu skulle vi se det positiva så jag lärde mig något nytt :) 
Vidare till idrotten och spökboll mitt lag förlora första men vann andra så det va kul! 
Vidare till tyskan där vi hade glosförhör, gick bra, hoppas jag, men det kändes bra :) 
Lunchen därefter va efterlängtad, va hungrig. Och det va skönt att sitta och prata med dem runt
bordet. Matten gick också helt okej, eller faktiskt väldigt bra :) det är skönt när man förstår och man inte bara ser siffror, det gillar jag :) på engelskan gjorde jag något test där man fick se hur stark eller tränad man va typ. Och fick svar på frågor typ, " hur många gånger tränar du i veckan" + alternativ som man fick välja mellan. Det fanns andra uppgifter att göra istället men tycker det är lite kul med sånna test. Fick ett bar resultat enligt mig själv :)
Avslutade dagen med No och det rullade väl på ganska bra, håller på med planritningen. Helgen får rädda mig ;) ska var inne på måndag. 

Hemma just nu är jag som sagt glad. trygg och glad och har ingen stress eller så. Ibland måste man ha motgångar för att sen resa sig och göra framgångar :) det tror jag på. 
Hur va din dag från en positiv sida? 
Kram!
 En gammal bild på mig, glad va jag nog :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar