tisdag 13 januari 2015

Stafetthoppning

Ridningen i måndags gick väldigt bra :) vi hade stafetthoppning, red Pyro :) va i lag med Linnea och Sofia och började typ gapskratta när det va min tur asså när man bara börjar skratta. Känns som det va av trötthet och mycket kul. Vi kom tvåa av tre lag. 
Har fortfarande inte en jättebra strategi när det gäller att göra saker. Men hittade i en bok jag fick låna ett väldigt bra sätt att göra ett bra "göra" schema på :) se bilden nedan 


Ska testa detta :) i det läget va blogga lite mindre viktigt fast det borde ju göras ;)

Det kan ju vara så dumt ibland, känns som en timme går på en kvart. Fattar inte hur det går till? 
Men jag vill verkligen bli bättre på detta då det kan bli så stressigt annars vilket inte är kul. 
Jag har märkt att jag är väldigt bra på att dagdrömma eller hur man ska säga. Jag kan sitta och göra en historia i mitt huvud i typ en timma. Fast den tiden skulle ju gå till läxor. Det gäller väl bara eller bara och bara men att få in strategin, den som passar mig bäst få gjort det viktigaste och sen släppa allt. Det kan jag ha som ett mål, att innan jag går ut åttan ska jag hitta en bra strategi och gå efte den :) få in den  i huvudet helt enkelt. 
Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar