onsdag 7 januari 2015

Vad har jag gjort?

Nu ska vi se, juste jag va på tokarp och ryktade, borstade och umgicks med snälla hästar och människor. Det kändes faktiskt jättebra! Melvin fick bli ren eller ja renare än när han kom in och jag blev faktiskt nöjd, fick bort den värsta smutsen :) 

Sen till min lättnad fick jag reda på att planritningen inte va till på torsdag. Lättnad! Har ju typ aldrig någon koll :/  

Sen tränade jag faktiskt lite armar. Hittade övningar på en blogg som jag ska försöka länka till sen :) Tyckte övningarna va bra men kan erkänna att jag inte gjorde alla, men gjorde 3*15 eller 3*10 på dem övningar jag gjorde :) Men då har jag gjort det. Känndes bra efteråt :) 
Har inget nyårslöfte eller så att träna men jag känner att jag vill bli lite starkare i min kropp och mår kroppen bra så är det ju kanske lättare att hjärnan mår bra :) 
Dumt nog så la jag mig runt tolv och somnade kanske halv ett vilket inte är bra. Så får jobba på att lägga mig tidigare :) Men hur svårt kan det va lixom? Men det känns som att jag på något sätt vill ha ett riktigt avslut på dagen. Går man i skolan så är man ju trött efter det. Sen gör man massa saker och så längtar man till sängen. Under lovet va det inte så. Så nu kanske jag är lite mera taggad att börja skolan på riktigt, men det jag mäst ser fram emot är när jag få klart allt som ligger och gnager i huvudet. Och det är inte bara skolan. Det är även min fritid. T.ex har jag grönt kort prov nästa vecka och det känns sådär. Planritningen är inte färdig. Sen vet jag att vi har ett matteprov någon gång i början här på terminen tror jag som jag också bara vill ha gjort. A lite småt och gott helt enkelt. 
Men massagen jag fick i torsdags behövdes! 
I onsdags va jag hos Jayne tillsammans med Linnea. Vi övade lite på grönt kort. Provet närmar sig...
I går (Lördag) va vi på UBRK där vi har grönt kort kurs och gjorde de praktiska övningarna. Gick bra! 

Blev ett lite huller om buller inlägg om vad jag gjort, men det blev ett inlägg ;) ni får se lite söta bilder med Leia och Vidar :)

Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar