måndag 5 januari 2015

Det största äventyret

Dagen har varit lite upp och ner. Vaknade och va trött, som vanligt, eller?  Sen satte jag mig och försökte göra ett kök på min planritning. Matte och No 19,53 cm och hur stort är ett kylskåp? +trött + inte ätit frukost = går inte ihop så bra. Men kom på lite på köket innan jag klädde om till ridkläder och åkte ut till Tokarp :) 
 Vi red ut och hade fem tröjor på mig. Jag höll mig varm, förutom tårna haha, ska inte klaga det va en jätte mysig ritt.  Red Myrans fina häst Nightfury :).

Såg ni Det största äventyret i lördags? När dem va i Nepal! Bilder från förra hösten då vi va där :)



 Kommer ihåg att jag inte kände någon smak här.
 Det kan ha varit här jag blev biten av en apa?










Och jag måste ju välkomna min huvudvärk tillbaka trodde jag blivit av med den :(
Går inte klockan lite fort också? Eller är det bara jag? Snart är det skola, på torsdag. är ju skönt att få sina rutiner och så tillbaka men just nu låter jag dötrist och säger "Ne, jag orkar inte". Fast kan ju se det på den ljusa sidan, jag har två fagar kvar ledighet + att torsdag inte ör någon riktig skoldag med lektioner och så + att jag kanske går och lägger mig lite tidigare och förhoppningsvis blir piggare.
Sov så gott i natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar