onsdag 31 december 2014

Något att se fram emot, något jag inte ser fram emot.

Vi börjar med det roliga!
I slutet av skolterminen va jag helt slut. Det va tufft, hade ont i huvet och kroppen. Jag hade satt kraven på mig själv, betygen skulle sättas och tyckte lite förmycket va hoptryckt till det sista. Jag kände mig inte helt nöjd även om jag fått ett jättebra betyg i ett prov eller inlämning. Vist är det dumt!
Jag kommer ihåg ett prov eller inlämning jag blev riktigt glad över men sen va det som att jag tappade glädjen lite. Jag ville vara glad, men det va som att jag inte fick fram glädjen över det slitet och det bra resultatet jag fick. Asså jag blev glad men jag kan vara gladare, jag borde vart gladare.
 
Har haft en huvud värk som satt i från att jag slutade skolan. Nu har jag däremot inte känt den så mycket. Inte idag i alla fall.
Men i Måndags kväll fick jag plötsligt  en huvud värk som gjorde jätteont och det gjorde ont runt ena ögat. somnade till slut :). det här va ju inte så kul, men nu, eller vänta lite till :)
Jag önskade mig i julklapp en upplevelse kan man kalla det, inte någon resa eller så. Ialllafall så fick jag som ett kuvert eller utskrivet papper med massa g på. ggggggggGGGGGGGGgggggGGGggggGGgGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
ggggggggggggggggggggggggggggGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggggggggggg.
Har ni listat ut va jag har bokat tid för? "Massa g" ?? Massage!!!
Om ni inte fatta, jag fatta inte heller först, haha.
Ska i alla fall bli jätteskönt! ser fram emot det. det är samma dag jag börjar skolan och då skulle vi  ha någon typ av tillsammansdag så den dagen kan bli riktigt kul tror och hoppas jag :).

Något jag inte ser fram emot är att jag fortfarande har kvar mina underbara läxor som jag ju inte alls skulle kunna klara mig utan detta lov, inte alls. Så morgondagen får ta tag i detta.

Nu ska jag njuta av det sista av detta år! Gott nytt år igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar