söndag 21 december 2014

Tävling plus igår

Hej på er! Idag är det kalt, riktigt kalt!
Men jag har tävlat. Och klädde ut mig till snögubbe. Det va riktigt kul! Ecila va lite på hugget och det va bara roligt, men att stå still och vänta är inte hans grej. När alla klasser va hoppade fick vi varsin julklapp, jag köpte min på hööks i förhör tror jag det va, sådär 20 min innan dem stängde. Vi bytte julklappar alltså :) jag fick två påsar hästgodis, en borste, en hovkrats, ett par vantar så det va en jättebra idé. Efter tävlingen tog jag bussen hem. Så tyckte det var en lyckad dag såhär långt. Förutom att jag kanske glömde lite saker som jag  kom på när vi nästan va framme. Ajja bajja, inte bra men man  lär sig av sina mistag. Och det löste sig :)

Dåligt av mig att inte blogga igår :(

Kan berätta lite nu :)
Jo, vi drog oss upp runt sju för att åka med Esbjörn på hockey. Dem hade match i Grästorp, stavas det så? Dem vann iallafall båda matcherna, första matchen gick riktigt bra, dem spelade super. andra matchen blev lika men då dem hade fläst poäng från förra matchen gick dem vidare. Och spelade idag :) men tyvärr gick det inte lika bra idag :(
Dem kommer nog hem snart, ja eller inte jättesnart men ganska. Och jag slängde min saker på golvet så ska ta upp det innan dem kommer.

Kan huvudverk spöka eller? Tycker jag har lite varje dag. Inatt va det som att de strålade vid tinningen. Men nu har det släppt :)
Hoppas ni har det bra, ska kanske kolla lite TV, eller julkalendern, missade det i morse.
Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar