onsdag 31 december 2014

Detta året :)

Detta året 2014. Ja, va har hänt? året har rullat  snabbt! Speciellt hösten.  Jag har varit med i Kulturföreningen tågets sommarspel Peter Pan, vilket va jätteroligt! Tyvärr kommer jag inte va med detta året :( Va nere vid västkusten och snorklade, bada och sola i massor! Åkte upp i fjällen, superhärligt och jättefint! Stannade till i sälen några dagar hos familjen Sjöberg <3. Klippte mig lite mer än va jag brukar efter att ha haft ganska lånt, blir det kortare 2015? vem vet? Sen förlorade jag en vän jag lärt mig så mycket med, Figaro <3.

 Bästa minnet är nog från i somras och fjällen, det va jätteskönt där uppe. Frågan är om jag är redo för 2015? Jag fyller 15 börjar nian, och kommer göra detta år till det bästa. Jag är taggad för 2015 men ändå käns det sådär att avsluta 2014 och börja ett nytt år. Brukar se mer fram emot ett nytt år förut. Men jag vill endå lämna 2014 med ett leende och öppna 2015 med ett leende :)
Gott nytt år allihopa!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar