söndag 28 december 2014

Något nytt

2015 vill jag att det ska hända något. Med mig. Förstår ni? Typ klippa mig :) eller börja med något nytt. Bara något litet, som kanske göra veckoschema. Gjorde förut, borde börja med det igen. Så allt inte blir lika dant i alla fall. De kanske det inte är men man lever ju bara en gång så då måste man ju göra lite nytt. Men samtidigt kan ju nytt va lite läskigt, jag vill inte att det ska vara så. För samtidigt är det ju kul. Som att åka en bergochdalbana. Dålig liknelse men ni fattar :) 

Ska iallafall försöka, ne ska blogga mer, det är ju så kul så varför gör jag det inte mer ? Men har än inte kommit på några nyårslöften, kanske sluta bita på naglarna? Det kommer bli svårt, det är som ett beroende. Jättejobbigt! Får se har två dagar på mig. Kan ni fatta? Det är bara två dagar kvar av detta året. Ta vara på dem :) dem kommer aldrig igen. 

Jag kanske ska sätta upp lite mål också för det kommande året, det har jag aldrig gjort. Får se hur det blir med det :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar