lördag 25 juli 2015

Where there is love, There is life

Hej på er!
Jobbat idag, men det har endå varit en väldigt kul dag :) jobbar imorgon också för att sen dra ner till landet en sväng för att hämta en säng som står där. Det är en 1,20 säng och just nu har jag väl typ  en 90?
Kuddarna får inte plats och det skulle kännas bra med något "nytt" i rummet. Funderar på att ändra om lite här i rummet när den kommer in.

Har inte skrivit att jag klippte mig igår, tog av en liten bit i alla fall och tog upp det lite längre fram, känns ganska skönt att fått bort lite :)
Har nu suttit och försökt skriva lite mål inom ridningen till nästa termin. Men nu känner jag lite för att kolla på nån serie, fast det får kanske vänta liten stund till, då jag skulle hjälpa mamma.
Serierna jag följer nu är Pretty Little Liars och Game of Thrones, sen är jag lite sugen på The Walking Dead också. Hmmmm? Kommer jag då kanske få mardrömmar om att det är någon som försöker ta sig in  i mitt rum?

Förresten Paper Towns som jag och mamma såg igår va också väldigt bra, inte riktigt som jag förväntat mig, men väldigt rolig! Fick mig några tankeställare efter den filmen. Tummen upp på den!
Undrar ni över rubriken? Fick som ett litet kort med den texten av en fin tjej på skolan, på något sätt kan jag inte få orden ur mitt huvud, kanske för att orden är så enkla och meningen så sann <3
Kram på er!

My Hair :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar