onsdag 29 juli 2015

Skönt att vara hemma :)

Hej! Typ precis kommit hem från Nelly Outlet och är ganska trött. Börjar åtta imorgon så blir att gå och lägga mig tidigt idag. Skrev verken i måndags eller tisdags så ska försöka minnas nu lite vad jag gjorde.
Måndags: under förmiddagen tog jag det nog bara lite lungt, men kände sedan för att åka in till Varberg så vi tog en sväng till Varberg och gick lite i stan för att sen åka till Varberg horse show. Såg 1,25 klasse. Har ju egentligen inte varit på så mycket sånna tävlingar så det var lärorikt. Sedan va jag en sväng förbi Vagabonds outlet, så snygga skor, men det blev inget där. Kom däremot hem med ett par Jonny Bulls som jag tror kan bli snygga i höst ;)

Tisdag: Va gjorde jag då? Typ noll koll här? Jo, vi var på Sjöfartsmuseet i Göteborg, det var faktiskt lite kul ändå. Jag är inte den som gjärna står och läser långa texter för om jag börjar så måste jag läsa färdigt, och läser inte så fort och vill gjärna förstå vad jag läser, så jag fastnar mer för små detaljer tror jag.
Därefter tog vi en sväng förbi Kungsmässan, hittade ett par jätteskönt sulor där, det bedömer jag va ett bra köp.

Nu ska jag bara sitta ner lite, gick upp runt 7:30 imorse, för att åka till Borås och jobba, så kan det va. Men ganska skönt att vara hemma ändå.
Hare bästa!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar