torsdag 30 juli 2015

50 % rea på Nelly Outlet Åhaga

Presic som rubriken lyder började Nelly Outlet sin REA idag. Man kan säga att det var mycket folk. Det är alltså halva priset på alla varor på hela Åhaga. Blev lite lätt snurrig mot slutet, det blir lätt lite kaos med så mycket människor så man vet inte riktigt var man ska börja.
Imorse när jag vakna va jag ändå ganska pigg och glad. Nu är jag TRÖTT. Ska jobba fredag och lördag också. Ledig söndag! Sen vet jag inte helt hur v. 32 ser ut :/ men det löser sig.
Men nu är jag hemma :) och jag ska typ som "vanilgt" ta det lite lungt. Det är trots allt mitt sommarlov. Vädret är ju inte presic strålande, men det måste ju regna också.
Soffan är just nu min bästa vän och här kan jag sitta ett tag känner jag :)
Nu får ni alla ha det så bra!
Kram!

 





Ett par gamla bilder på mig och Leia :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar