fredag 24 juli 2015

Fredag/Ledig

Blev lite sent igår, kanske la mig idag :/ anyway, I am free today! Konstigt, vi har ju sommarlov??? Ne, men jag som manga andra ungomar har jobbat en del denna sommarn. Så varje ledig dag är super! Va ledig igår också så då tog vi en liten färd till ett badhuset i Jönköping.
Ska greja lite idag också, har beställt en klocka och armband som jag inte hört något ifrån. Kanske kolla upp det och så krånglar mitt kort, störande...
Jobbar i helgen så ta dagen lite som den kommer är väl planen, jobbar föresten på 
Nelly Qualety Outlet Åhaga här i Borås 🌺
Juste får inte glömma, jag och mamma ska se "Paper Towns" idag. Värkar va en väldigt bra film. På sätt och vis hade jag velat läsa boken också, men tycker Cara Delevingne är så cool, så kunde inte låta bli. Kan ju alltid läsa boken sen i så fall 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar