söndag 2 oktober 2016

Härligt trött ändå!

Just nu känner jag mig bara så slut. Och jag gillar känslan, hoppas den håller i sig tills jag ska lägga mig. Men först tänkte jag få gjort lite saker, har en lista jag bockar av men vill ändå försöka komma i säng tidigt. Imorgon är det upp och skola igen, bäst att vara utvilad. Men vi tar morgondagen imorgon. 

Fotograferingen idag gick jättebra! Vi höll på ganska länge så va lite trött efteråt, men det var jättekul och det blev väldigt bra och häftiga bilder!!!! Bilderna kommer hamna i en almanacka och jag tror jag hamnar på Mars månad 😊. Lydia kom på morgonen och sminkade mig, uppskattade det så 
mycket! ❤️ och hon var sedan med mig under fotograferingen som lite coach. Väl hemma så åt jag och pluggade lite med Astrid innan vi gick ner för att kolla bio med Inken och Klara. Tycker filmen vi såg, MISS PEREGRINES HEM FÖR BESYNNERLIGA BARN, var väldigt bra, men kan tänka mig att boken är ännu bättre! Vill läsa den, haha, vill läsa så himla mycket, men ska bara göra det med 😉 När vi köpt våra biljetter så gick vi och köpte lite godis och så blev det pop corn på bion. 
Jag hoppas ni har haft en underbar söndag!!
Kram! 

 När Lydia sminkat mig💞

 Leia ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar