söndag 2 oktober 2016

Söndag

Då var det söndag. Det här med att planera är jag bra på. Att få det gjort är jag sådär på. Att trycka in fler saker i planeringen är jag också bra på. Dock pajar jag då också hela första planeringen. Opps!

Idag blev det lite mer än vad jag tänkte, men det ska nog gå. Ska bli kul!
Först kommer Lydia ungefär 09:30, hon sminkar mig, sedan drar vi upp till kulturföreningen Tåget för att ta lite bilder som ska vara med i en dansfotokalender som det jobbas på. Jättespännande projekt tycker jag! Så glad att Lydia är med mig och så är hon ju grym på smink också! Lite nervös är jag allt, inget jag brukar göra, det är fokus på hopp och i hoppet ska jag samtidigt förmedla en känsla. Jag gillar utmaningar. Jag testade lite flygande kläder igår som Lydia filmade i slow motion, blev jättecoolt. Hoppas det blir bra! 
 Efter det ska jag hem och hinna göra lite matte tänkte jag, matten måste bli klar idag då vi börjar med nytt imorgon. Men ska bli färdig och förstå den! Jag är lite stressad över biologin,ska skriva en rapport och det går inte så bra. Får sitta med den imorgon tror jag och bara köra. 
 Efter matten drar jag ner och ska se bio med Astrid, Klara och Inken. Ska bli så skönt, bara jag kan slappna av och då hade det känts skönt om matten iallafall var färdig. Och så ska jag läsa lite mer engelska 😊

Kanske kan göra några mattetal nu på morgonen också? 😊
Känner mig egentligen inte stressad, vet dock att jag har att göra och det klart att det ligger där i bakhuvudet. Förlåt om det blir lite konstiga inlägg ibland, känns som att det är en sådan där period i livet när jag bara "Va, vad händer?", just nu, aja, så är det. Kram! 

Min finaste Leia ❤️







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar