onsdag 15 oktober 2014

Grå

Hej på er denna lite gråa onsdag! Idag har jag varit på utbildning med vår skolas studieråd. Jo, fick lära mig lite nytt faktiskt så det är bara att köra. Ska sitta med lite läxor nu en stund innan jag ska till dansen. En aning trött, men när man har prov och inlämmningar denna vecka så är det inte ett alternativtiv att gå att sova för min del. Däremot har jag mina "pauser". A, men va kul, då är det bara att sätta igång med läxorna då. Jippie! Man måste ju se det positiva ellerhur? Kunskap växer inte på träd utan i mitt huvud, om jag nu inte har ett träd i huvudet vilket jag inte är helt säker på att jag inte har. 
Ha en fortsatt trevlig, bra, glad, fin dag!
Kram!
 Ja det här va ju en underbart fin bild på mig i nuläget, Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar