lördag 11 oktober 2014

Dagen börjar.

Godmorgon, godag, hej! Asså i går va jag helt slut! Vi hade test på tid löpning igår. skulle springa 3 km på hälst runt 15 min. Fy va det var jobbigt! Okej här behövs lite mer kondis för det var tungt alltså. Vi skulle springa på ryavallens utebana 7 och ett halvt varv. Bara det lurar ju hjärnan. Jag rusade när jag trodde jag hade sista varvet sista biten, sen bara slängde jag mig ner och det knöt sig i mig. Jag fick lixom värken in eller ut luft. Usch hatar sånt! Men det var sista varvet och jag är glad att jag gjorde det. Jag va sådär trött, helt körd så jag grät. Mitt knä gjorde inte ont iallafall. Knäskydd är super! Däremot hade jag riktigt ont i mina smalben speciellt det vänstra. Men nu är det gjort :)

Idag ska jag dansa inför hemgårdens jubileum nästa vecka. Jag har en del att öva på. Men just nu sitter jag i myskläder nerskunken i en fåtölj. Imorgon blir det mer dans plus lite läxor. 
Hoppas ni har en fin dag :)
 Vidar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar