onsdag 16 juli 2014

Igår

Igår skrev jag ingenting. Han lixom inte med. I alla fall, förresten god morgon :) Igår packade jag en del. Hittade en jättebra blogg om hur, vad man ska packa. Smart! Bloggen hittar du här :) Gillar att ha något att utgå ifrån, då kan jag göra en lista och se till så att jag får med mig allt, men inte förmycket.

Städade mitt rum, när jag väl sätter igång är jag snabb, för mammas kusin, min syssling Moa och hennes mamma Kristin kom och hälsade på hos oss igår. Det var jätteroligt! Vi åt hamburgare och kladdkaka och  chokladbollar, fruktsallad, rena kalaset! haha. Sedan gick jag, mamma, Moa och Kristin ner till Nelly på Åhaga. Det var också roligt. Fick med mig fyra plagg hem. En tröja fick jag av Kristin. Tack! Sen köpte mamma en kjol och en bh och jag köpte min läckerhet :) eller vad jag nu ska kalla den.
Skulle gå till de andra, i ögonvrån, sex meter från mitt vänstra håll ser jag något grönt snyggt. Säger att jag kommer snart och går och provar den. det är en grön lurvig tröja. och såå fin!

Den var lite dyrare, men värt priset!
Ska försöka ta lite bilder innan vi åker uppåt Idag!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar