måndag 14 juli 2014

En resa jag aldrig glömmer!


Jag har varit med i Kulturföreningen Tågets sommarspel Peter Pan i sommar. Vi har spelat i tre veckor och sista föreställningen var i onsdags. Jag har spelat indian och full pirat. Jag har lärt mig så mycket och träffat så underbara människor! Känns lite tomt, ingen kommer någonsin göra den som vi gjorde, tillsammans. kommer sakna det, mycket. Allra mest alla de personligheter jag har lärt känna. Alla är glädjespridare, så snälla, coola, roliga, knasiga och ja helt underbara!

Fotograf: Martin Bergström
www.lavendelfoto.se

Vi började repa i februari tror jag. Jag dansar ju mest och det är Petra som gjort danserna, så roliga att dansa!

Jag har spelat indian, en i Tigerliljas stam och full pirat som dränks utav sjöjungfrur.
Har aldrig spelat teater förut så det var lite svårt att spela full pirat, men jag klarade det! Med hjälp förstås :)


Jag vill tacka ALLA som var med i Peter Pan på något sätt, det har varit så roligt!
Och så vill jag förstås tacka alla som kom och såg föreställningen!

Det är mycket arbete bakomföreställningen.
All scenografi byggs utav de som är med i föreställningen, kläder sys, det ska marknadsföras och rekvisita ska skaffas. Alla som är med i föreställningen hjälper till med detta. Sen alla repen! Vi tränade mycket! Fighter skulle sitta, danser skulle sitta, sånger, scenbyten och ja, jag tror vi satte allt!

Sista gången vi var tillsammans var igår.
Kommer sakna er!

Några bilder:
Fotograf: Martin Bergström, www.lavendelfoto.se









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar