fredag 7 augusti 2015

Liseberg!

Kom på mig själv med att jag inte har skrivit här på ett tag. Gör kanske inte jättemycket då det inte hänt jättemycket heller. Det har typ varit jobb eller vila. Kommer iochförsig inte ihåg när jag skrev sist :/

 Men i går tog jag och Lydia bussen till Göteborg och gick på Liseberg. Vi va där en timma innan de öppna så då gick vi och satte oss på ett litet kafé i närheten. Timmen gick ganska fort. Väl inne började vi leta runt bland alla åkattraktioner vilken vi skulle börja med, Lydia hade ganska bra koll på vad allt var, det hade inte jag. 

När vi hade åkt lite blev vi hungriga, så vi tog en glass. Kanske inte det bästa att äta när man är hungrig men så fick det bli :) Lyckades spilla chokladsås på typ hela benet också, typiskt me :/ :D 
Det va strålande väder typ hela dan så fick lite färg tror jag. Behövdes, att överhuvud taget vara ute i solen när jag jobbar inne om dagarna, och så har det ju regnat en del i sommar.
Men hela dagen var väldigt lyckad!
Vi stannade till typ 20:30 (va bra trött då) innan vi tog bussen hem. 
Liseberg är ett sånt ställe där man blir skiträdd lika mycket som man tycker det är skitkul! 

Nu har jag varit och satt lite mål för ridningen för det kommande året, vilket känns jättebra! Är så taggad! Kommer skriva ut målen här på bloggen Alltid bra att ha dem ligga här :) 
Hoppas ni har det bra i solskenet, eller vilket väder det än är hos just dig :) 
Kram!
PS: måste bli bättre med det här att ta bilder, tog inte en ända bild igår :/
Ni får stå ut med en gammal :) 
Älskar den :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar