måndag 22 september 2014

Måndag:


Idag är det första dagen av rästen av MITT liv. Det är en blåsig, regnig och frisk måndag. Ska ta en promenad med Leia, sedan plugg. Har so prov på politik imorgon så SO blir det. Även träna tyska glosor och fraser. Matte, o ja. Säkert mer. Men det jag tänkt :) sen blir det ridning. Tror vi skulle hoppa idag, kul!  Jag vill just nuhitta det jag är bra på, när det gäller skolan med läxor och mina rutiner. Dem försvann efter sommaren. Men nu är det slut med att jag inte vet, är stressad och så. Nu är det jobb fram till nästa lov och julen. 
Hejdå stress och liknande, det här är mitt liv och det är jag som bestämmer! Jag som vill komma framåt och då ska jag göra det. Fokus blandat med mycket kärlek, skratt och slit <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar