onsdag 9 oktober 2013

Regn, regn

Fy vilket väder vi har då! Gillar det inte alls, visst jag kan tåla lite regn men inte när det regnar lite hela tiden. Fast hösten är en frisk årstid så plus ändå! Dagen hittills har varit ganska bra. På vissa lektioner var jag trött och andra något piggare. Tror jag hoppar dansen idag då jag vill få gjort lite läxor. Har fortfarande lite lite ont i armen fortfarande, efter att jag tog spruta igår inför Nepal. Vaksinet var mot gulsot eller nått, man kan typ få gula ögon om man dricker smutsigt vatten eller hur det nu var. Apropå Nepal, mamma känner en som varit där och sa att det fans blodigrar där, vill inte ha med en sån blodigel att gör! Juste det, finns en blogg som har skrivit om hur det var att komma till Khatmandu ( stava jag rätt? ). Ska ta reda på vad det var den hette.
// Varja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar