fredag 26 juli 2013

solig dag

Halloj! Ledsen att jag inte skrivit på ett tag. Hos min mormor o morfar var det ganska dålig täckning så därför har det varit svårt att skriva. Jag har haft superkul där har gjort så mycket, så tänkte bjuda på lite bilder där ifrån. Idag när det är så härligt väder ska jag kanske åka och bada. Bara ca tre veckor kvar på sommar lovet. Nästa vecka blir det stugan. Sen får jag väl njuta av de dagar som är kvar tills jag veckan innan skolan börjar har tänkt gå och lägga mig i "rätt" tid så jag inte går upp typ vid nio tio tiden varje dag. Så jag vänjer mig lite vid tidiga mornar som när skolan börjar. Stökigt rum har jag också som jag måste städa innan skolan börjar. just nu är det obäddad säng, massa kläder på sängen, olika små pryttlar på skrivbordet och saker jag inte vet var jag ska ha dem.
Bildbomb kommer här



 



jag och mormor
åt vänster











 Jag och Leia  i Stockholm till höger
 Jag cyklar

                                                              cyklar
vid rökstenen

Vid rökstenen

Jag och min bror Vidar

Jag

Jag o Leia
 



Liiiiiiten groda
 


kubb hos mormor

 

 


Leia  hemma hos mammas kusin

Läggdags för Leia i Huddinge


Ni vet vem hon är
Blåbär i Huddinge
 


 

 Vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar